Jump to content
Sim Monsters

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Show Your Projects Chapter 59

    tbh you really don't need to do that since i have a newer willys body you can use, but you definitely wanna wait until pics of the actual truck get posted; take your time and make it as close to perfect as possible. Many others have rushed to be the first to make something and the results have been less than stellar, don't make the same mistake mi amigo.
  3. Official Monster Truck 2K18 Thread

    im a little upset about the trucks in the series im seeing this year in Arlington. there are alot of trucks i will be seeing for the first time like son uva digger and mad scintest and the dodge ram team is gonna be there. also dident they do 16 truck line ups last year. maby if there were more independints and it wasent so expensive for them to compeat maby we would see more trucks in tours
  4. Official Monster Truck 2K18 Thread

    yes overkill is in a stadium series
  5. Show Your Projects Chapter 59

    Nathan the trucks just got announced jeez dude plus dident you just start on a.. wait never mind dont wanna spoil it
  6. Today
  7. Official Monster Truck 2K18 Thread

    True, shot in the dark but now that I think on it does DC have a deal with Netflix? I know Marvel does
  8. Official Monster Truck 2K18 Thread

    That'd probably have to do with DC, not Netflix.
  9. Official Monster Truck 2K18 Thread

    Superman?
  10. Rigs Of Rods Screenshot Showcase Thread

    Tried to keep it semi-accurate to the toy ( = chrome rims and grey mohawk)
  11. Official Monster Truck 2K18 Thread

    Well Boogey Van is for sale currently and I don't think Feld or Netflix are buying it. Since it's Netflix, it's like we have to think back on all the TV/movie themed trucks of the past.
  12. Reno Low Budget 2017

    The lack of obstacles makes this a good challenge, really shows people's skills.
  13. Official Monster Truck 2K18 Thread

    I have literally no actual information on this but just wanted to put my ideas down. I have no clue why, but I feel like it's Boogey Van. Probably completely wrong, but whatever.
  14. Show Your Projects Chapter 59

    lol. i was gonna come in here and say "inb4 crappy inaccurate 2018 trucks" but it looks like my plans were foiled. not saying that your beta is crappy, but just....... inb4crappytrucks
  15. Official Monster Truck 2K18 Thread

    Any idea what that Netflix truck is gonna be?
  16. Official Monster Truck 2K18 Thread

    Matt Buyten DMed me on Instagram saying Metal Mulisha wont compete this year (he said thats what he knows so far)
  17. [TRACK] Royal Farms Arena 2013

    I was there in 2013 racing was one hit
  18. Official Monster Truck 2K18 Thread

    On the tour with Jamey Garner i think Cole Venard and his new truck could team with Jamey after seeing what Cole posted on his facebook, cant wait to see Brodozer in Orlando and all the other sick trucks.
  19. Official Monster Truck 2K18 Thread

    I think there's another tour or 2 to be announced left which will bring some trucks in question out later on. Sad to see Dennis go but it's understood why he did it. I'm kinda mad about the diesel bros thing cuz Diesel Dave (the real one)) is way cool but I'm sure colt will do good in the diesel truck. I really like Whiplash tho, and I'm interested to see how the few new drivers do, really excited to see Brandon got a Digger this year! I'm pumped (back to fan status this year lol). I hope the trucks in question such as Wild Thang and Mulisha and such come back tho lol
  20. Official Monster Truck 2K18 Thread

    They clearly stated numerous times there would be 8 tours all of which champions would get an invite to the finals. I may have missed one or two tours since I was cooking dinner and watching but I don't think they showed 8 tours and even if they did most had open spots remaining for some of the drivers and trucks that are still in limbo.
  21. Official Monster Truck 2K18 Thread

    I honestly think that if he were to embark on another tour, he'd undergo one last injury that would be career ending, if not fatal.
  22. Official Monster Truck 2K18 Thread

    It's likely Obsession, but i'm thinking Titan as well. The lineup for TTS East pleases me. I'll be going to Newark for the first time next year and I'm really excited to see how everyone does.
  23. Official Monster Truck 2K18 Thread

    There's a TBD next to Obsessed, I'm wagering a guess that's Titan
  24. Official Monster Truck 2K18 Thread

    They should have named off the drivers and trucks rather than showing a pic for a few seconds. I am currently going back and pausing so I can see all the trucks and drivers in each series.
  25. Official Monster Truck 2K18 Thread

    No he is on the first stadium tour they announced with Ryan, Lee, BJ and Randy Brown
  26. Official Monster Truck 2K18 Thread

    Awesome I should be seeing him this year then in Detroit
  27. Official Monster Truck 2K18 Thread

    He's in the stadium tour with Randy Brown and Ryan Anderson
  1. Load more activity
×